Tuesday, January 29, 2008

Un nou an, noi intamplari, noi amintiri...


Uite ca a venit si sfarsitul lunii ianuarie... si n-am mai scris aici de mai bine de o luna. De fapt, nici n-as prea avea ce sa scriu, ba da, as avea, daca as putea imortaliza in fiecare moment, ficare clipa traita in scris..ar fi frumos, sau poate nu. Sau poate e mai bine ca totul sa ramana undeva in colbul amintirilor of those days of our lives.


Revelionul a fost foarte fainut, sarbatorile au trecut si ele repede, si m-am trezit in mijlocul sesiunii de iarna. 6 examene, toate sustinute oral..brr! Pana acum am dat doar 2 pe care le-am trecut cu 9 respectiv 10, dar greul abia acum incepe...soo..sa am luck! cum ar zice americanii: "wish me luck, man!"


Ce planuri am eu pentru 2008.....*me face listuta cu planuri*

-sa termin sesiunea de iarna + vara cu bine

-sa scap de restanta la Logica de ord I (cosmarul facultatii mele, brrr :-s)

-sa iau licenta cu minim nota 8. (nu cer prea mult, asa-i? :P)

-sa merg la cel putin unul dintre concertele: Haggard, Metallica, Iron Maiden)

-sa merg la munte, la mare si in tabara de la Sambata de Sus.

-sa petrec Ubi Day-3 ani la munte...just ubi cu ubi (ain`t that cute ^_^?)

-sa vizitez locuri noi

-sa scap cu bine de operatii :-s brrr.. :(

-sa ma inscriu undeva la master

-sa imi gasesc un job (oh, asta va fi "distractia" verii... :))

-sa citesc cel putin 15 carti tot anul.

-sa conduc si eu mai des, ca simt ca ruginesc la capitolul asta...

-sa vad seriale, filme si anime-uri bune!


si cam atat!

In rest, not much....


Adieu, pana data viitoare. :) dear diary or blog, ca tot e la moda.

No comments: