Friday, October 19, 2007

Empty reflections




Si m-am mutat in Bucuresti in caminul facultatii de Drept, etaj IV. Patru fete in camera. Colegele de camera sunt okay, ma simt okay cu ele, cel putin pana acum. Sper sa se mentina atmosfera okay pana la sfarsitul anului universitar. Ultimul meu an universitar. Nu, nu o sa zic iar “ce repede a trecut timpul!”, e o constatare care nu mai are nevoie de aceleasi cuvinte.
Cred ca am un pui de idee pe ce o sa imi scriu lucrarea de licenta. Inteligenta artificiala si ceva din tehnologie informationala. [Etica aplicata, cica]. Ce imi lipseste cu desavarsire e cheful de a ma apuca de ea. Eh, o sa vina, o sa vina, constransa de imprejurari si tot o sa vina.


Deseori ma intreb, de fapt nu doar ma intreb, ci imi fac realmente procese de constiinta cu privire la respingerea pe care o nutresc fata de oamenii care nu se regasesc in tiparele normalului. Am cunoscut luna asta 2 persoane pe care nu stiu, desi nu mi-au facut nimic, ceva din mine le respinge, dincolo de ratiune. Clar pot cataloga aceasta respingere ca pe ceva pur instinctual. Si totusi, eram de parere ca instinctele pot fi aservite ratiunii, insa se pare ca de cele mai multe ori, instinctele preiau controlul. Ca si cum intr-o singura persoana ar fiinta independente doua entitati: ratiunea si instinctul, mereu in continua lupta de dominare si aservire. O sa inchei acest saracacios in idei blog, lipsit de substanta si plictisitor, cu versurile urmatoare:

“Follow your common sense

You cannot hide yourself behind a fairytale

forever and ever Only by revealing the hole truth can we disclose

The soul of this bulwark forever and ever

Forever and ever

Indoctrinated minds so very often

Contain sick thoughts

And commit most of the evil they preach against

Don’t try to convince me with messages from God

You accuse us of sins committed by yourselves

It’s easy to condemn without looking in the mirror

Behind the scenes opens reality

Eternal silence cries out for justice

Forgiveness is not for sale

Nor is the will to forget

Virginity has been stolen at very young ages

And the extinguisher loses it’s immunity

Morbid abuse of power in the garden of eden

Where the apple gets a youthful face

You can’t go on hiding yourself

Behind old fashioned fairytales

And keep washing your hands in innocence”

[Cry for the Moon-Epica]

No comments: