Thursday, October 26, 2006

Iubirea Nimanui (Nobody`s Love)

Nu am sa pot sa te mai vad prea des
Si poate n-am sa pot nici sa-ti mai scriu
Cand sufletul ajungi sa ti-l cunosti
Iti aminteshti deodata ca-i taram

De rautatzi, de ura shi de lege
Ce mult ash vrea o zi sa nu mai shtiu
Shi cum ash vrea sa uit ca, pentru mine
Oricum ar fi, acum e prea tarziu...


Ash vrea sa opresc a timpului aripa
Shi sa ma intorc o clipa in trecut
Dar ce folos ar fi sa te mai caut
Acolo unde nu te-am cunoscut?

Nu pot sa te gasesc acolo unde
Deshi ash vrea, tu n-ai fi niciodat
Shi Timp ash cere celui ce-l imparte
Pe langa fericirea ce mi-a dat


I-ash cere insa sa mi te mai lase
Cat vrei tu sau El, macar un pic,
I-ash multzumi chiar shi pentru o clipa
Shi n-ash mai cere absolut nimic!


De ce te vreau cand shtiu ca e degeaba?
Nu shtiu nici eu sau poate..nu indraznesc
Sa recunosc ca-n tine-i tot seninul
Shi toata bucuria ce-mi doresc


Mi-e imposibil sa nu te mai caut
Vointzei mele nu-i mai apartzin..
Ma vei chema vreodata iar la tine?
Vei mai dori cu adevarat sa vin?

De-ai sa ma chemi, eu gandurile toate
Shi ploi voi incerca sa-tzi dau in schimb
Din tzara unde niciodat` nu ploua
Shi fulgi de nea de unde... Zapezile nu ning...

(poezie scrisa prin clasa a 8-a) sh tz- cool huh

No comments: