Monday, September 03, 2007

Revenire...


Aseara s-a terminat Festivalul berii Timisoreana. Cargo a incheiat seria concertelor rock. Cred ca am facut un headbanging de zile mari, demult nu am mai dat asa din cap. Am avut si companie. *hug* Finalul a fost invaluit de un frumos foc de artificii. Atunci mi-am dat seama ca trebuie sa ma intorc in prezent. Ca trecutul e trecut, si asa trebuie sa ramana. Si in cateva minute flashback-uri venite din timpul pierdut, imagini haotice se perindau prin gandu-mi. Mi-am luat ramas bun de la ei, de la locuri, de la mine cea de atunci, si mi-am promis ca pentru o buna bucata de timp nu o sa ma mai intorc acolo si atunci. Dupa ce s-a terminat focul de artificii, nu m-am putut abtine si am strigat "M-aam intoooooors!!!!". Toti s-au uitat ciudat la mine si au inceput sa rada. Si eu odata cu ei. A fost frumos. Si calatoria in trecut a fost mai mult decat benefica.


Acum trebuie sa ma pregatesc pentru ultimul an din facultate. Inca o luna si incepe si pentru mine scoala, pentru ultima oara, daca nu ma hotarasc sa fac si masterul. Nu stiu. Inca mai am timp. De fapt, nici de lucrarea de licenta nu m-am apucat. Am o vaga idee despre ce va fi, daaaar inca nu am concretizat nimic.

Mai am timp, mai am timp!! *sper*



No comments: