Sunday, June 22, 2008

And now what??

S-au dus si europenele. Inainte de sustinerea licentei, am stat pe terasa pana la 4 dimineata sa beau. Romania contra Portocalei Mecanice (Van Usturoi, Van Pepsi, Van der Kinderbar and co) Aproape m-am ofticat pe moment ca ne-a dat-o portocala, nu stiu de ce, nu sunt microbista, probabil din nevoia inconstienta de a empatiza cu restu` romanilor cuprinsi de frenezia europenelor. Spiritul de turma. Si apoi dimineata licenta. A fost ochei. Chiar prea ochei pt cat meritam, daaaar, cineva acolo Sus ma iubesteee... tananana. Ma iubeste. Si uite asa se duse si studentia. Si acum ce? Being an adult sux big time. Nu vreau job, nu vreau sa muncesc, m-am saturat sa o aud pe mama cum intra in camera, bruindu-mi intru-totul reflectiile metafizice, sa imi zica sa imi iau "da munca" repejor. Nu vreau sa muncesc, nu vreau sa muncesc, nu vreau sa muncesc, nu vreau sa muncesc, nu vreau sa muncesc!!! NU VREAU SA MUNCESC! Iete, ce teribilista sunt. Ce-mi place despre mine asa. Aproape ca ma bucur, dar cand ma uit ca se duce rezerva monetara, aproape imi dau lacrimile.

1 comment:

Cosmin said...

Mda .. greu si cu munca asta. Apropo .. meciul cu Olanda nu l-am vazut pentru ca eram la servici :((. Probabil de asta am si pierdut :P