Monday, June 30, 2008

De ce bloguiesc? De ce bloguiti? De ce sa (mai) bloguim?

M-am intrebat mereu, si sunt constienta ca nu sunt singura, de ce au parut atatea bloage pe internet.Tot mai multi oameni aleg sa isi tina un blog personal (sau nu), si fireste, printre ei ma numar si eu, oaia de rand, incadradata in randul turmei, sau daca blogul e o moda, atunci pot spune si eu, printre dinti scrasnind, ca sunt o "fashion victim". Nu, nu sunt. Nu stiu de ce am blog, habar nu am, oricum nu il stiu decat cativa prieteni de ai mei, nu am simtit niciodata nevoia imperioasa de a-l impartasi altora. Probabil nu am nimic interesant de comunicat, de fapt nu probabil, siiiguur NU am. Atunci de ce scriu? Nu stiu, habar nu am. Oricum nu scriu chestii interesante, nu, nu pe mine vreau sa ma conving, nu incerc sa conving pe nimeni de nimic...doar constat. Constat ca am un blog cu nimicuri, despre nimicuri. Dar macar nu copy pastez articole din ziare si ma dau mare Nistorescu (dupa cum zicea un "clasic" in viata, se stie el care :P) Si sa presupunem ca as instiinta lumea de acest blog. Booon. La ce bun? La ce folos? Oare i`ar ajuta cu ceva? Oare ar citi ei ceva nou? Oare dupa ce vor fi terminat de citit, nu vor spune cu totii "Am pierdut cateva minute din viata...citind nimic". Da, asta vor spune. Nu, nu ma deranjeaza. Doar ca de asta nu imi fac blogul ceva public, pentru ca nu vreau sa rapesc minute din viata nimanui, oferindu-le ceva ca acest blog despre nimicuri.
De ce bloguiesc eu daca tot nu scriu nimic important/interesant? Cum am mai zis, nu stiu. Bloguiesc doar asa, de dragu de a scrie chestii fara noima. Sau poate nu. Blogurile ar trebui sa fie spatii intime, sa nu se faca din ele etalarea potentei intelectuale, sa aratam lumii cat de tari si mari suntem noi, si cat de comentat si vizualizat ne este blogul. Da, e naspa sa faci dintr-un blog ceva public. E naspa pentru ca e asa si nu are cum sa fie altfel. Cool si trendy n-are cum sa fie. Nu este cool sa iti expui gandurile pe un blog si mai apoi sa dai fuguta pe mess si sa-ti pui status cu noul tau "articol" publicat pe blogu` tau cel mare si tare.
Cam atat.

No comments: