Friday, June 06, 2008

Not in the mood.


Constat (cu sughituri si frustrari de tot soiu`, bine, nu chiar de TOT soiu` care este) ca am un an deplorabil spre de tot cacatu`.
Prost dom`ne, foarte prost.
Un an al ghinioanelor de tot soiu` ,(am ghinion, dusmanii se bucura, haus hauzzzzzz, lumea e rea si invidioasa, stiu, simt, sunt chiar paranoica, oh boy, indeed!!! Asa, revenind la cacaturile alea as in ghinioane... am avut muuuulte (he he ^_^!) in speeeciaaaal *baaat clopotele(Miticaaaa!)!!!
-mi s-a furat portofelul cu toate actele plus 350RON(!!) (jegoshii astia de umbla cu metrou`, tocmai p-al meu, pula mea, l-o fi simtit, juma din banii aia erau o datorie, dar ce sa stie ei? Pai deh. cand umblam cu el cu 5 ron in el, nici pulea nu se baga, insa cand am atins suma asta colosala pt un student amarat si pricajit, s-au si intins astia sa ma buzunareasca, noh, degeaba am atatea chestii agatate la ghiozdan[dah, dah, si insigne uuuu...me este emo-kid-retarded-shit] ca niciuna nu a zornait, ale dreq!
-acum 2 zile mi-am scapat telefonu` in toaleta publica!! V_V oh well, cum era aia? ah da, shit happens. *whistle*
-azi am luat amenda pe RATB (ha ha, ca sa vezi) imi expirase abonamentul de ieri si eu credeam ca expira azi,*duuumb duuumb* de altfel eram foooarte convinsa si mergeam relaxata,*chill, foaaarte chill, mega giga terra chill* (abonamentu` meu trebuia sa expire azi 6.06!!! godamnit! ) Noroc ca i-am dat aluia o spaga de 15 ron sa ma lase sa plec, de fapt lucky me ca am avut ceva bani in plus!). cum era aia, io o ziceam parca, ah da..asta-i: "jos spaga si spagarii!", weeeelll.... yeaaaah, i`m reaallllyyy down now!

Si nu stiu, au mai fost zile naspa, sper macar licenta s-o trec cu bine, desi decat s-o trec cu mai putin de 8 mai bine o pic si o dau la anu`. ihaaa! Sunt f pesimista,*emo style* pai da, nu-i logic? (l o g i c!) O_O. La cate questii(ce fain suna asta, *questii*, trendy fancy) aiurea mi s-au intamplat, cum cucu (+pupaza) sa mai gandesti roz? (blah, oricum pink=gay, so no pink! anti pink gaysme club!) deci, cum cuculetz sa mai gandesti mov? Eh, mov parca suna mai bine. Deci nu, nu pot gandi decat negru. Negru si atat. Sau hai, cel mult gri, asa, oleaca.


ah da, mi-e foame.

1 comment:

Cosmin said...

Apropo de portofel, mie mi l-au furat prin februarie (toate actele - carduri, abonament RATP, etc, etc) + 820 RON :)) hai ca te-am facut. La vreo luna insa m-a sunat un nene politist,cica mi-a gasit actele intr-un tomberon si asa mi-au revenit: permisul de conducere pe care fiind foarte delasator nu am avut binevointa sa-l schimb si buletinul care il schimbasem dar oricum anul asta expiera asa ca .. am facut un drum cu 6 luni mai devreme :)