Friday, February 27, 2009

"Un om sfarsit"

Am terminat ieri de citit "Un om sfarsit"... as vrea sa ii pot face o recenzie frumoasa, frumoasa, asa cum merita o asemenea carte. Nici nu pot spune "povestea" din carte, pentru ca nu se intampla practic nimic si totusi se intampla prea multe. E o carte despre deveniere, despre cautare si regasire, e o carte despre gandurile si frustrarile unui om, un om care a vrut sa fie totul si nu a fost nimic, sau poate a fost totul. Un om care a cautat adevarul suprem, un om care a citit, care a cercetat cartile, ideile, teoriile, valorile, un om care a trait gandind. Am subliniat atat de multe pasaje care m-au impresionat..de fapt, toata cartea e exceptionala, mi-a fost imposibil sa nu ma regasesc in acel om sfarsit, in frustrarile si macinarile lui interioare. E sublima. O carte pe care am inceput s-o citesc acum 4 ani, dar nu am ajuns s-o termin, poate ca timpul ei nu era atunci, ci acum..mai bine, cine stie, atunci poate n`ash fi inteles-o cum am facut-o acum, n-as fi iubit-o si n-as fi devorat-o atat de salbatic cum am facut-o acum.

No comments: