Friday, February 20, 2009

What`s new...

Oh well, stau si ma gandesc ca a trecut ceva vreme de cand n-am mai scris pe aici. Adica, da, nu stiu de ce niciodata n-am reusit sa fiu constanta si fidela unui jurnal/blog whatever. Pt ca n-am crezut niciodata ca am ceva interesant, nici macar pentru mine. Acum ca am restrictionat accesul la acest blog, poate imi va veni mai des cheful sa ma lamentez, pardon, sa scriu pe aici.
Anyways, ce e nou cu mine de la ultimele postari? Pai...ia sa vedem. Am luat licenta la Filosofie cu 9,87, m-am intors in Ploiesti, am inceput a 2-a facultate, Litere si Stiinte, Romana-Engleza la zi, si m-am si angajat de vreo 3 sapt part-time la Re/Max, agentie imobiliara.Nici nu stiu cu ce sa incep sa povestesc, cu ce am facut eu semestrul asta pe la facultate, sau cu serviciul.
Pai hai sa incep cu RE/MAX-ul.
Momentan am contract cu ei pana pe 3 martie. Deci as mai avea cam o saptamana si inca 2 zile. Tot ce sper este sa fie seriosi cu plata salariului.
Cica sunt platita la ora. 10ron/ora=40ron/zi, la un calcul simplu in jur de 800ron/luna. Ceea ce e mai mult decat okay avand in vedere ca e PRIMUL meu job si ca e part-time, si ca imi fac programul cum vreau eu, adica intervalul orar in care sa vin. Un alt avanataj al jobului ar fi ca e in drumul meu cu scoala, adica pe acelasi traseu, adica nu dau alti bani pe alt abonament lunar. buuun. Alt avantaj e ca e in centru, ceea ce e super ok. un alt avantaj, momentan, sper sa dureze mai mult e ca stau singura in birou, am baia mea (unde mai si fumez din cand in cand, oops :D), am laptop conectat la net, ceea ce imi permite, de exemplu acum, sa scriu acest blog, whatever entry in this whatsoever jurnal.
Ce fac eu la serviciu asta? Pai, caut oferte de vanzari, inchirieri imobile (case, apartamente, garsoniere, terenuri, spatii comericiale etc) prin ziarul Raid, pe net, dau telefoane, stabilesc intalniri si merg si la vizionari cu camera photo si fac poze. Oh well, nu-i big deal. Trece relativ repede timpul. Pana la urma is doar 4 ore, si mai mult decat atat e primul meu jooob, si pe 2 martie incep semestrul 2 de la facultate, si sper sa pot ajunge si la cursuri si la job. eh, acum oi vedea ce va fi va fi. pai... mnoh. Tre sa ma gandesc ce-mi iau din primul salariu. Oh, God. Sper din tot sufletul sa mi-l iau, ca daca am venit pe aici degeaba le dau foc la sediu :)) ahaha, si mai sper sa nu citeasca nimeni pe aici vreodata. oops! anyways.
Deci oricum, din primul salariu trebuie sa-mi platesc abonamentul la vodafone, si am ceva de plata, cam 1 milion. fuck. Eh, acum nu va mai fi prb asta pt ca m-am trecut de vreo 3 sapt pe cartela, prin urmare am alt nr de telefon. Tot vodafone, cu multe minute, 450 min in vdf, 30min nationale si 450 sms in vdf cu doar 4,5 E/luna. Super, stiu! Sambata trecuta am fost in Bucuresti @party. A fost ziua lu Double. 24 de ani. man, we`re old. Parca ieri ne intalneam prima oara, abia terminasem a 12-a, aveam 19 ani si nu aveam unde sa stam in Bucuresti in primul nostru an de facultate. Ce repede trece timpul. A fost frumos sa il revad. Si am fost si cu nebuna de evalia, she`s a nice kid, a like her. Si uite inca putin si vine martie, iar primavara. oh, boy. Repede trec anotimpurile, anii si totul asa. Iar o dau in d-astea, asa ca ma opresc aici, ma duc sa vad daca mai e cineva pe aici prin birouri ca prea liniste s-a facut. Mai am 2 ore de stat. hooray! Dupa care ma intalnesc cu Amon. Oh, de cand n-am mai iesit cu ea, de luni de zile. Pff, ni se schimba asa si prioritatile. Revin cu o postare despre colegii mei de la facultate, acum am sa postez niste poze noi cu mine de la party de la Double si de pe la birou.






No comments: